14 feb. 2009

RUGACIUNE TUTUROR CELOR BOLNAVI

MATERIAL PRIMIT DE LA SORA:

*I. LUCICA*

Comuna natala , din Mosuni. Romania.

In fiecare dimineata de vineri si de duminica se savarseste Sfanta Liturghie. Vineri, slujba se desfasoara intotdeauna in satul Mosuni. Avand in vedere ca sunt doua sate in parohie, slujbele erau oficiate in general alternativ, o duminica in Mosuni si urmatoarea in Veta. Parintele anunta la sfarsitul Sfintei Liturghii de vineri unde va oficia slujba in duminica urmatoare, conform programului stabilit de localnici

Mosuni, satul din apropierea orasului Targu Mures, este subordonat orasului Miercurea Nirajului. Pentru a ajunge aici trebuie urmat Drumul Comunal 24, ce se intersecteaza in Sardul Nirajului, cu Drumul Judetean 135 (Targu Mures - Sovata).Mosuni, satul din apropierea orasului Targu Mures, este subordonat orasului Miercurea Nirajului. Pentru a ajunge aici trebuie urmat Drumul Comunal 24, ce se intersecteaza in Sardul Nirajului, cu Drumul Judetean 135 (Targu Mures - Sovata).

Rugaciune Dreapta Spre Mantuitorul.

Doamne, lisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, primeste smerita mea rugaciune pentru iertarea pacatelor mele si ca un indurat, cu dreapta Ta cea atotputernica stinge-mi focul ce m'a cuprins, inceteaza-mi boala si cu milostivirea Ta ridica-ma din patul durerilor, pentru slava numelui Tau. Ca Tu esti doctorul sufletelor si al trupurilor noastre si Tie slava inaltam, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin RUGACIUNE DE MULTUMIRE

Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeu milostiv si indurator, a carui dragoste de oameni nu are margini; ma inchin slavei Tale cu teama si cuviosie, ca sa-Ti multumesc pentru tot ce mi-ai dat, mie robului Tau. Slava Tie Doamne, Te laud si iti cant, Stapane si Binefacatorule. Din nou ingenunchez in fata Ta, ca sa iti multumesc pentru mila si bunatatea Ta, si ma rog ca si de acum inainte sa faci minuni pentru mine, pentru ca dragostea mea pentru Tine, si pentru semenii mei sa creasca. Scapa-ma de toate relele si de toate nevoile. Da-mi liniste si pace, in toate zilele mele, ca sa pot multumi Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si in vecii vecilor. Amin.

CUVINI-SE CU ADEVARAT.

IMNUL MAICII DOMNULUI Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim.

SA NE RUGAM CU MARE FRICA DE DUMNEZEU TATAL CERESC , PENTRU SANATATEA, SI VINDECAREA TRUPULUI SOREI:

GEORGETA DIN ORASUL ROMAN.

DOAMNE AJUTA . AMIN.

Niciun comentariu:

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.