13 ian. 2010

Preot Ilarion Argatu

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acest parinte nu a fost inca numit sfant, insa lumea care l-a cunoscut, a fost la dansul, la moaste, cunosc multe minuni.
In asteptarea canonizarii binemeritate, sa ne rugam acestui Sfant Parinte si sa ne incredem in dansul.

getasart spunea...

Doamne ajuta!,parinte; Felicitari pentru ce postati; Sunteti bine,sanatos?daca nu sunteti suparat,dati-mi un semn; am avut probleme cu calc.si am pierdut tot din el; virusii,sunt mai puternici decit mine;
sanatate,bucurii si impliniri duhovnicesti,parinte;
Doamne ajuta!
Geta Petrescu

CAZACU GHEORGHE spunea...

Doamnei @,GETA PETRESCU.
Sunt bine sanatos, slava domnului problema este ca nu am mai putut intra pe net ca mi sa stricat calculatorul, am sa apar in curand! Va multumesc! Doamne ajuta!

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.