11 mai 2009

IISUS, ESTI PRIETENUL MEU!

De când Te-am cunoscut n-ai încetat să-mi fii prieten. M-ai iubit înainte ca eu să ştiu de existenţa Ta… încă de la începutul zilelor mele Ţi-ai arătat bunătatea şi credincioşia Ta. Ţi-ai revărsat binecuvântările Tale cereşti şi pământeşti în viaţa mea.
Inima mea dorea să Te laude neîncetat pentru cât bine mi-ai făcut, m-am pus la dispoziţia Ta, iar Tu mi-ai dat daruri să Îţi slujesc. M-am bucurat de tot ce Tu ai lucrat prin mine, iar Tu Te-ai bucurat împreună cu mine…Dar când visurile mele, pe care le aveam pentru viaţa mea, s-au spulberat, am devenit răzvrătit ca un om neîndreptăţit… am simţit cum tot cerul s-a prăbuşit peste mine… că Tu nu mai eşti lângă mine.
Însă Tu ai pregătit un plan de binecuvântare pentru mine; credeam că m-ai lepădat de la faţa Ta şi nu mai crezi în mine… Da, pentru că nici eu nu mai credeam in mine. Eram îndurerat şi nu ştiam de ce se întâmplă toate aceste lucruri în viaţa mea. De ce tocmai mie? Insă Tu erai mai îndurerat pentru că eu nu Te mai căutam pe Tine.
Dar Tu nu m-ai părăsit, Tu ai fost lângă mine mereu, deşi Te-am ignorat, Te-am rănit, Tu ai fost întotdeauna prietenul meu! Sunt îngenunchiat şi Te privesc cu o inimă de copil,Orice s-ar întâmpla Iisuse, Ai Fost, Esti, şi Vei Fi mereu PRIETENUL MEU!Ştiu că nimic şi nimeni nu va schimba asta! decat tu Doamne .

Un comentariu:

Miriam spunea...

Foarte emoţionantă această rugăciune prin care fiecare dintre noi ar trebui să ne exprimăm dragostea şi recunoştinţa faţă de Domnul Iisus!
Prietenia cu El e aducătoare de pace şi fericire de nedescris!

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.