24 mai 2009

PRIETENUL ADEVARAT SUFLETULUI

Biblia spune ca adevaratul prieten isi da viata pentru aproapele sau ,, si asa este sunt deacord . Dumnezeu odata ma chemat pe nume(isaia41:8) eram pe undeva prin desert , si ma aflam intr-o mare gramada de nisip care ma tragea in jos si ma tras ,si ma tras,tot mai in jos pana am ajuns la nivelul nasului in nisip ,dar in acea zi cineva a ales sa treaca prin desertul acela imens si plin de cactusi, de minzeri, acolo se depozitau toate gunoaiele in acel desert . Si acest om m-a apucat de mana dreapta si ma scos din nisipul acela miscator MI-A SALVAT VIATA acel om mai mult mia curatit si hainele ,ma dus si mia dat sa mananc ,am stat cu el la masa a fost un om atat de pritenos, si cu ochii plini de lacrimi mi-a spus am ales sa te salvez pentru ca am auzit strigatele tale fiule de acea astazi esti liber nu mai esti prins in acea ingesuiala care te facea rob a pacatului . AM ALES SA TE SALVEZ, DAR A TREBUIT SA TREC PRIN MULT FIULE , VIATA DUREROASA , SI MIA SPUS VEZI ACESTE SEMNE DIN PALMELE MELE? SI EU AM RASPUNS DA , DAR CE SUNT CU ELE SI EL MI-A SPUS CA SI-A DAT VIATA PENTRU MINE CA SA MA SALVEZE DIN ACEA GROAPA CARE MA APASA SPRE MOARTE ,SPREO O MOARTE CARE NU TE MAI PUTEAI INTOARCE INAPOI , SI AM STAT DE VORBA CU EL SI AM INTELES CA SUNT DATOR CU VIATA MEA CA EL SA-L URMEZ SI ASA AM FACUT SI ASA VOI FACE PANA IN VESNICII , ACEST OM MI-A EXPLICAT CE ESTE ADEVARATA PRIETENIE ,, SI MI-A ARATAT CE ESTE O PRITENIE ADEVARATA ….II MULTUMESC NEINCETAT SI ASTAZI , ACEL OM ESTE SI VA FI, ESTE IISUS HRISTOS . DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE IN VECI AMIN.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Acest FIU DE DUMNEZEU mi-a salvat si mie viata, la propriu. Ii voi multumi toata viata mea.

DoarATAT spunea...

Domnul Iisus Hristos, slavit fie-I Numele in Vecii Vecilor! Amin!
Va multumesc pentru Binecuvantare!
Si dumneavoastra sa fiti Binecuvantat de Sfanta Treime:
Tatal: nenascut
Fiul: nascut
Sfantul Duh: purces .
Tatal, Fiul si Sf. Duh, care au impreuna insusirea de a fi nefacuti si Dumnezeirea.
Fiul si Sf.Duh au impreuna insusirea ca sunt din Tatal.
Da, m-a salvat pentru fiecare clipa a vietii mele, traita in pacat !
Doamne Iarta-ma !...sunt nevrednic sa-mi ridic privirea, dar te rog:
~~ Invaluie-ma cu IUBIREA TA, si curateste-ma de toata intinarea mea !~~
Asa sa-mi ajute Dumnezeu!
Fie-mi Doamne dupa Voia TA !
Amin !

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.