20 mar. 2009

"IN ADEVAR"

"In Adevar " Mam Impresionat aceasta Imagine , Chiar Doream Sa -o Mai vad , am avuto primita de la un Prieten de -al meu Cu Care El era Directorul Societatii comerciale AIA Italia. De Adevar Mam gasit Cu Dumnealui , Si chair Suntem prieteni De Ani Multi , Din Romania Lam Cunoscut la Sfanta biserica Din Prahova. cu Care eram in Vizita la un frate . de asemene Un Miracol lam intalnit Aici in Italia . bine si me-a oferit O hartie cu Care Era Inscriptionat Imaginea Aceasta. Dar Eu Credeam Ca E un joc de Copii , ca are imaginea asta , Spui cai Craniu de om . dar Din Pacate Mia Explicat sa Privesc in centrul imaginii ca sunt 4 puncte mici , cu Care Sa ma uit atintit bine Timp de 45 secunde Si , Apoi Sa Ma uit pe Un Perete alb. Cu Care In Imaginatie apare Chipul Lui IIsus Hristos . fara glume De aceasta nu Stiam , nu este o Halucinatie , Este Doar Adevarat , Ati , Apare Chipul lui IIsus In negru Dar numai fata Mantuitorului. Ce Parere Aveti? Sa fie Ceva adevarat? Eu Cer Parerea Dumneavoastre? Dar Daca Doriti sa Faceti Experienta Puteti Sa Stampati Imagine Si Probati De Curiozitate , Posibil Dar nu-mi Imaginez Cum , Si in ce Fel Sa Coordonat Imaginea ?. Va transmit Vizualizare Placuta . DOAMNE AJUTA .

Niciun comentariu:

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.