20 mar. 2009

"PENTACOLO FALSE PROFETA"

"PENTACOLO FALSE PROFETA"
Vasi intreba Onest' Ce Inseamna Acest Semn? Acest Semn Eu Lam Vazut In Primi ani de Scoala , Dar Chiar nu Intelegeam , Ce sa Fie! Era Ceva in Care Nu la-m Mai Vazut Niciodata , Chiar Mi se Pare Ciudat! Acest moft in Care Reprezinta o Stea!
Oare Sa fie vreo Stea Luminoasa? Eu nu Prea Cunosc Aceste semne In Care mi Se Par straine In mediul evu. Dar am Vazut La Niste baietani Erau tatuati , Un Tatuaj Asa cred ca daca al masori e ca de pe Carte , si nu cunosc de ce le place ! chiar Este o Asa Frumusete? nu Cunosc si nu Inteleg ce Ai Valoreaza un Tatuaj? Sau Este o moda? da cred Ca Ar Fi o Moda: ANTICTRISTA in Care Sunt semne Ascunse In Diferite Modeluri , In Care Crestini sa le adoreze , si sa le Cumpere Ca Spune Ca Este o Moda De Azi! cred Ca Pentru Mine ar Fi de Folos sa Cumpere o Cruciulita + Sa o poarte cai prinde Bine la Drum lung , si la Necaz ! ar fi mai aparator si chiar mai de pret ca orice din Lume NU? eu ce sa Spun nu Prea Cunosc asa mult aceste Semne cu Care apar pe Piata Mondiala . si Tatuaje pe milimetru , este ceva Absorb. Dar Va-s intreba de ce Batranii nostri nu sau mai Tatuat? si nu au mai Avut moda ? Dar chiar Traiau Mult atunci! Dar acum de ce nu mai Traiesc Asa mult?
Doamne Ajuta.

Niciun comentariu:

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.