17 iul. 2009

EU TE IUBESC MEREU

Un comentariu:

me spunea...

Imi cant iubirea...:)

Un inger mi-a adus
In dar iubirea ta
Si acum as da orice
Pe veci sa fiu a ta
N-as cere mult prea mult
De teama sa nu te pierd
Si oricat ai gresit
Tot as putea sa iert.

Nu stii..Cat te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine


Eu te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine

As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine

O clipa langa tine nu as putea sa o uit
Iti jur k nu iubire, e putin mai mult
As fi eu vocea ta de nu ai putea vorbi
Ti-as fi si bucurie ca sa poti zambi

Nu stii..Cat te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine

Eu te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine


As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine


Nu stii..Cat te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine

Eu te iubesc
Si imi doresc mereu sa imi cant iubirea
As ocoli Pamantul intreg
Doar sa iti vad privirea
As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tine


As trece munti
As trece mari
Daca as stii ca ele duc la tïne!....

Cu mult drag, Elena!...:X

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.