10 iun. 2009

CODURILE DE BARA LA ANIMALE

Anul acesta am fost la ţară, unde personal am văzut mai multe vaci de-ale oamneilor, cărora li s-a aplicat pe urechi codul de bare. Mai ţineţi minte filmul din perioada sovietică “Operaţia Δ, cu Niculin, Viţin şi Morgunov?! Fraza lui Morgunov adresată lui Viţin : “antrenează-te mai bine pe pisici!” Am ajuns fraţilor să trăim vremurile, când au început “antrenamentele” cu codul de bare şi microcipul, pe pisici, vaci, cai şi alte dobitoace necuvântătoare. În curând cu siguranţă, vor lăsa dobitoacele cu patru picioare şi vor trece la... Cele cu doua picioare ce parere aveti?
a cuie este Lupta aceasta? si pentru ce se aplica aceste coduri de Bara , sau cipuri?
chiar am vazut cu ochii mei cand aici in italia sa aplicat un cip la un catelus, cu care ia atacat o siringa dupa ceafa animalului, Zicand ca in caz de se perde , acest caine va fi depistat dupa codul de bara.... Ce sa fie oare cu codurile aceste?
Sau cu Pasapoartele , si Buletinele Biometrice?
Să învie Dumnezeu şi să se risipească vrăjmaşii Lui!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce parere Aveti?

Pr. D. C. Gh.

CAZACU GHEORGHE

In Slujba lui Dumnezeu Pentru o Vesnicie.